PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Mycket har hänt

Lång tid har passerat och mycket roligt har hänt! Just nu känns livet på topp och jag njuter i fulla drag:)

Just idag har jag tagit ett steg närmare att komma döden till mötes. Har idag anmält mig till Göteborgsvarvet 2011. Den 21 maj kommer det att hända (hoppas jag) om jag överlever fram tills dess. Inser ju nu att det krävs en himmlans massa träning för att lyckas med detta. Eftersom jag som mest mer eller mindre sprungit 6 km så är det ju en bit kvar innan jag når 2,1 MIL. Men som sagt, träning krävs och det är precis vad jag behöver, en spark i ändan för att komma igång!

Watch out i löparspåret, jag kommer bli farlig;)

Tänkte att jag ska gå ut hårt från början o köra min första tur redan idag. Men har precis käkat lunch, så får smälte den lite först. Är toppenväder ute så kan inte tänka mig en bättre dag att starta! Så får vi se hur långt jag kommer idag... :P
Sen ikväll är det dags för förfest på Gladan. Tanken är kåren efteråt men får se hur jag beter mig kring den punkten. Ser i alla fall fram emot att träffa det glada AP-gänget för lite häng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0