PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ikväll är det dags

AP-hänget igår var mycket trevligt, var längsen jag träffade alla. Alla är alltid lika glada och pigga. Dessvärre var jag själv inte överdrivet pigg så blev en tidig kväll för min del. Men vad gör det när man maximerar trevligheten under kortare tid?! Sedan blev det ett lååångsamtal med min Louise:) Alltid lika mysigt att prata. Och man lär sig alltid nya saker. Att tänka att folk är 50 kan vara en stor fördel i vissa fall;)

Idag har jag o Karlsson varit på lunch med Hallands idrottsförbund för att disskutera framtida projekt och eventuell C-uppsats. Känns toppen kul:) Härligt att få se att saker och ting vi läser finns i verkligheten och att vi kommer ha användning av det vi sitter och kämpar med. Känns som att det kommer bli en riktigt lärorik resa av vårt samarbete under hösten och våren!

Och de sex kilometrarna från gårdagen känns häääärligt i benen. Men känner faktiskt av mina anklar också. Misstänker att det kan vara dags för ett par nya skor. Kanske lika bra det- har ju att par rundor framför mig;)

Ikväll går vår andra Halv-åtta middag av stapeln:) Ikväll blir det middag hos Caroline, ska bli trevligt! Spännande och se vad som bjuds. Skål på er so long!

Kommentarer
Postat av: emelie

Ses snart at the old place :) o min mage skriker nu haha!!



Puss

2010-09-30 @ 18:59:56
URL: http://gladagatan.webblogg.se/
Postat av: Marie

Åhh hälsa Louisie från mig nästa gång :P



Låter som mysiga träffar och middagar med dina kompisar. :) Saknar dig!

2010-10-05 @ 03:16:30
URL: http://eiramin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0