PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tänder

Tjo och tjim... Så var denna veckan också förbi. En vecka som haft tänderna i fokus. Håller på med mina fasader nu och var hos tanläkaren förra torsdagen och slipade ner mina orginaltänder för att få plast så länge medans de riktiga fasaderna skulle göras efter formar och avtryck. Den gångna veckan har innehållt tre tandläkarbesök för att limma på och fixa fasader som trillat av. I torsdags skulle jag fått in de riktiga, de som jag ska ha kvar nu, men en tand hade blivit fel i färgen och såg lite för gul ut. Så två av tre fasder kom på rätt plats i torsdags och på tisdag ska jag tillbaka och sätta fast den sista. Dessvärre lossnade den "så-länge" fasaden redan i fredags, så jag fick upp på sjukan och jaga fatt i min tandläkare som fick lämna ett seminarium för att ta hand om mig. Tacktack:) Dessvärre lossnade den inatt igen... hmm:( men som "tur" är så är den tanden heldöd så jag känner inget i den lilla stumpen som finns kvar! Jag får helt enkelt gå tandlös fram till tisdag.

I fredags var det fullt pådrag på mårtensson efter förfesten med färgtema. Min färg fick bli ROSA. Rosa från topp till tå. Riktigt roligt och för engångs skull en riktigt färgglad utgång:)
Igår blev det en sväng hem till Emma som hade Udevalla/Orust besök. En trevlig kväll det också. Var lite sleten från fredagen så blev att jag tog mig hem lagom tills de andra tog sig in till stan.

Idag är tanken att det ska bli scrappat och fixat lite här hemma. Gullock har precis varit här och fikat och nu handlar det bara om att sätta igång. Fram med alla påsar och lådor:) O ikväll kan det nog tänkas bli en filmkväll med Gullock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0