PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

shape up

Kan det regna och blåsa mer? Just idag regnar det på tvären, på bredden, uppifrån OCH nerifrån. Jag ljuger inte, kanske bara tar i lite.. Hejja Halmstad!
Typiskt att jag inte alls har någon ro i kroppen.. Vill liksom ut o pringa eller något. Överväger snart att ge mig ut och komma hem som en dränkt katt. Nu har jag liksom inte fler skåp och grejer jag kan städa ur:P Som tur är ska jag snart iväg på föreläsning. Måste vara en av tidernas kortaste föreläsningar, 45 minuter. Jo jag tackar jag...

Min hyresvärd håller på att renovera lägenheten rakt över mig och ska påbörja dragning av vattenledningar. För att göra det behöver han komma in i mitt förrråd på vinden där alla mina lådor och saker står ivägen. Fiffiga jag nämnde att jag har ont i ryggen och fick honom till att flytta alla lådor, haha.. Låter elakt, men sanningen är den att jag har ont i ryggen som tusan. Inte alls bra att vara sängliggandes för min lilla kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0