PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Färdig för nu

Nu var äntligen uppsatsen inlämnad och klar! Det som återstår är opponering och respondentskap på torsdag, men det tror jag nog ska gå bra. O nu äntligen är det dags för livet att börja återfå sin form med rutiner och annat. Ska bli hur skönt som helst! Igår gick jag en låååång runda inne på MAXI för att fylla mitt kylskåp. Man kan säg att jag gjorde ett enkelt beslut innan jag gick hemifrån och tänkte rutiner och matlagning.. -det kan vara bra med NÅGRA matvaror då;) haha.. så tänkt och gjort, det blev storshopping med storpack av det mesta! Så nu äntligen har det slutat eka i min frys och i kylen:P Nu gäller det bara att få tillbaka motivationen till att laga mat igen. Dessvärre kan det nog vara lättare sagt än gjort.. Fick bli en enkel start idag med köttfärsås, snabbt och lätt!
Helgen har varit toppen! I fredags blev det mysig middag hemma hos Sofie och i lördags var det äntligen dags för årets big happening, Tuborg Holm Open. 22 (sport)fånar genomgick en tennisturnering under dagen och på kvällen blev det stor fest med alla coola spelare, arrangörer, deltagare och hejjaklacks! Söndagens morsdag firades med en riktigt kalasgod söndagsmiddag hos mammsen med sällskap av något trötta syskon;)

Nu blir det att ta tag i nästa projekt- återvinning. Nu kan jag inte bygga mer på hög, båda mina "återvinningspåsar" är mer än fyllda. Så nu blir det en cykeltur med stor packaning!

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst e det skönt! :)

2010-06-02 @ 01:10:11
URL: http://eiramin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0