PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tiden försvann..?

Är riktigt riktigt pysselsugen... men undrar nääääär jag ska få tid att sätta mig ner. Är det meningen att man ska behöva planera varendaste minut för att tiden inte bara ska rusa iväg? Hur kan det liksom helt plötsligt ha försvunnit TVÅ timmar denna morgon? Börjar starkt misstänka att det är någon som fifflar med mina klockor! Sluta upp med det!
Nu är det ju för sjuttongubbar inte långt tid kvar tills ajg måste fixa mig o kasta ihop en lunch. Och jag som skulle pluggat som tusansrabarber idag på förmiddagen så att jag kunde pyssla ikväll efter föreläsningen och grupparbetet.. Skit också! jag har alltså en timma på mig- let´s go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0