PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Fast i ett hamsterhjul

idag har jag drabbats av träningsvärken allan! Men är ändå ganska skönt, då vet man ju att det har gjort någon nytta;) Ska ta o kämpa mig igenom ett power pass ikväll med (hur det nu ska gå). Det bästa är väl att träna bort det onda. Saken är väl den att jag i så fall lär få träna varje dag, haha.. Ser mig själv fast i ett hamsterhjul;) Men ikväll blir det alltså power på Karlssons begäran och på onsdag drar jag med henne på pilates.

Hade en härlig fixardag igår, fick städat, tvättat, tränat och pluggat. Känns hur gött som helst! Idag blir det mer plugg och planering inför kost&motions föreläsningen vi ska hålla på onsdag på Slottan. Senare i eftermiddag blir det också ett Halda-möte.
- Ny vecka och full gas! Och nu är det äntligen bara en vecka kvar tills min säng kommer:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad duktig du är. Mitt mål är att börja träna i slutet på april, då svärisarna har åkt. :)

2010-03-06 @ 03:08:16
URL: http://eiramin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0