PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Vinden bor i mina steg

Nu är det liksom olidligt nära! Bara en ringning kvar i klockan och "åtta" arbetstimmar- sen är det över! Då går mitt liv ut på SEMESTER i tre hela veckor:) Det sjuka är att jag vet att jag kommer känna mig sysslolös senast på tisdag, haha..
Idag har jag ägnat mig åt att packa ädelost, imorgon kommer jag packa cheddarost. Men inget konstigt med det. Det hela går liksom ut på att lyfta och flytta ost i båda fallen;) haha.. Liksom bara typen, storleken och sorten som skiljer sig. Det bästa är att det förhoppningsvis kommer kännas lekande lätt imon- gäller bara att se tre underbara veckor framför sig:D

På måndag bär det av upp till Brattön. Det kommer bli så himmlans skönt. Upp till morfars och nära mormors föräldrahem. Mitt i skogen, mitt i ingenstans. Bara skog och skog. Svamp, bär och lilla jag i stövlar:) Underbart. Efter en vecka där ska hela tjejligan tillbringa en helg hos Emma i Uddevalla. Kommer bli en toppenhelg! Kommer bli avsläppt påvägen så förhoppningsvis hinner jag göra ett besök i duschen innan de andra kommer;) Kan inte påstå att man alltid känner sig tipp- topp fräsch efter en vecka med knappt rinnande vatten och utedass:P Men som sagt! Livet där är underbart...

Nu blir det lite vikning av dagens tvätt och ett pass med diskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0