PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Nu ger jag mig av

Nu är det dags, nu beger jag mig ut i skoooogen:) Dags att plocka blåbär och svamp. Men mest ska jag nog bara sitta på en stubbe o lyssna på tystnaden. NU är det semester! Ett av min verklighets riktiga paradis..

Skulle lägga in en bild hä från förra året. Men NEJ! Då vill inte min externa hårddisk starta! Helskottar i havet.. ALLA mina foton är då borta borta borta om den inte vill starta. Strömsladdens lilla dosa bara blinkar när jag sätter i sladden och så startar den inte. BAJS!
Fort som attans när jag kommer tillbaka til lstan får det bli ett besök ute hos OnOFF där jag köpt den. Hoppas hoppas att det går att fixa och att alla bilder inte är borta... Tänk vad bra världen var innan tekniken. Tacka vet jag skogen! där håller sig allt som det ska... Eller?

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha det så mysigt i skogen!!!

Vad tyckte du om Marian Keys boken du läste? Jag tyckte dom va väldigt "lättsamma" att läsa typ. Men nu va det ett tag sen så jag kanske inte kommer ihåg rätt.

Puss puss o lycka till med den externa hårddisken.

2010-07-26 @ 17:41:57
URL: http://eiramin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0