PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

En look-a-like..?

Two more days to go på fabriken! Idag har jag smygstartat firandet med en sväng på stan, en klippning och EN cider på Harrys. Har gått och väntat på denna klippning en hel evighet men har väntat så att det skulle bli lagom och hålla till bröllopet. Men nu så- snaggad o tillklippt!

Samtidigt blev det en tur på stan. Måste säg att jag är stolt över mig själv- shoppade inget och fick inte heller några crawings efter något speciellt. Ändå var jag runt i de flesta butikerna och till och med skoaffärer. Misstänker en viss typ av sjukdom, typ värmeslag mot shopping. Måste finnas något sådant.. -jag är drabbad;)

Kom och tänka på innan idag på jobbet att jag missat skriva en väldigt rolig grej från helgen. Jag och Sofie träffade underbara Chris, Lisa, Helene och Andreas i lördags. Vi var faktiskt hemma hos Chris i han nya lägenhet. Mycket trevligt! Eftersom jag inte träffat Chris sen... ja du, jag tror faktiskt att jag kan säga att sist var på Maxi i mars. Egentligen korv och katastrof när man tänker efter! I vilket fall som helst gjorde han en liten liknelse av mig och ingen mindre än Mamma Mu her self. Shit pommes! Efter ett tag lyckades han förklara att jag alltså inte var LIK en ko utan jag hade mycket gemensamt med hennes beteende och galna upptåg. Den delen kan jag köpa. Men alltså inte att jag är en look-a-like. haha...
Berättade detta för Stefan på jobbet idag. Han tyckte självklart detta var väldigt festligt eftersom jag för kanske fyra år sedan köpte en Mamma Mu bok av hans barn när de sålde jultidningar. Det är nämligen så att Mamma Mu är lite av en stjärna för mig. En helt underbar figur:) Genom detta har det fallit sig som så att jag vissa tråkiga mejeristunder har ägnat mig åt att återberätta Mamma Mu sagor för folket i pressrummet (inklusive just Stefan). Hans fråga är nu om han kan få kalla mig Mamma Mu på riktigt. Jag vet inte?! Vad säger du Chris;)?

Nu ska jag alldeles strax bege mig ut på promenix med Gullock och Divo. KÄnns som en hel evighet sen vi sågs sist. Tänker passa på att ta litta foton då med. Kan behövas- nu var det lääängesedan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååå vad avis jag blir på dig att du får semester men jag hoppas du får det toppen o att du hinner se mig ;) o tack för kommentaren om klänningen o det är en H&M klänning :D hörs o ses snart!! Puss å kram

2010-07-21 @ 23:06:29
URL: http://gladagatan.webblogg.se/
Postat av: Marie

Åhh visa bild på nya frillan! Gillar ditt nya smeknamn.. Mammma Mu. Får nog hålla med.. du e lite stollig av dig, men jag älskar dig ändå! (och kanske just därför).

2010-07-22 @ 06:43:26
URL: http://eiramin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0