PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Energiknippe

Har precis kommit hem från min andra föreläsning i b-kursen. Allt känns helt fantastiskt underbart! :) Så kul tt vara tillbaka, allt känns så inspirerande och taggande. Nu tänker jag köra FULLT race! Finns nog inget som kan stoppa mig just nu, jag är på topp!!

Igår var ett par tjejer här frånk lassen och kollade på handbollen, attans bananer att vi förlorade igen! Men vi hade i alla fall trevligt;)

Ikväll är det dessutom "terminsstart" för pysslet i Haverdal. Så efter en stunds pluggande nu blir det att välja projekt för kvällen och plocka fram lämpligt material för det i form av papper och dekorationer men framförallt kort!

Hoppas ni är lika mycket uppåt och fyllda med energi som jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0