PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sov gott

Så var helgen över och en ny vecka är i full gång.. Blev en halvdag på fabriken i lördags. Min älskade farfar somnade i lördags morse, så fick åka från jobbet och in till sjukhuset. Nu sover han lugnt och det finns ingen mer värk i hans kropp- nu har han det bra i farfar himlen.

Krisitin och Tina kom på eftermiddagen. Blev en mysig middag och en galen utgång:) Tack girls!! No more comments tror jag. Kan nämna "köpegagor med dopp".. Haha, taxichaffisarna måste få höra mycket MYCKET galet!!

Söndagen bestod av en tur till Eurostop och mest slapptid. Blev en fika hos mamma med kära kusin och sedan glodde jag igenom slutet av säsong fyra i Varuhuset. Jisses, vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att kpa säsong fem. MEN- har lovat mig själv att jag MÅSTE vänta tills tentan är avklarad. Så får det bli!

Igår var vi minsann duktiga och tillbringade hela dagen på bibblan i stan. Plugga järnet! Känns bra o idag är det sista föreläsningen i statistik vilket enligt den planen som jag förstått ska vara mest repetition. Låt oss hoppas!! Kan vara så då att det blir greppbart. Önskar verkligen att det inte blir fler många långa ekvationer och formler. Jag känner mig nöjd som det är...

Nu blir det att ta tag i föreläsningsanteckningar för att påbörja en egen repetition sedan lite lunchfix innan föreläsningen vid 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0