PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sleepingbeauty

Idag har det minsann blivit en ny säng! Fick ett (planerat) ryck och åkte och köpte en säng. Har länge sagt att det är ett måste. Hela min säng är en stor grop, haha... men nu! Finally är det gjort:) Nu är det bara att vänta leveransen om fyra veckor! Tänk vilken sömn jag kommer få;)

I övrigt idaglyckades jag faktiskt föbereda mig inför ett seminaruim vi har på torsdag. Gäller att ligga på med plugget nu.. Imorgon är det heldag på skolan med föreläsningar och möte mellan 8.30 och 17.00. Bara att bita ihop o hålla gått mod. På onsdag är planen att tentaplugget ska dra igång på riktigt- jag tänker kämpa järnet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0