PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'm good to go

Efter två veckors ytterligare paus och semester är jag nu helt redo att starta igång på nytt. Imorgon är det dags för fabriken igen och jag säger faktiskt äntligen. Var helt redo att börja jobba förra måndagen, ska bara bli skönt att få komma tillbaka till en verklighet med lite rutiner:) Små trippar och bröllop är genomfört med stor lycka och glädje. Sommaren kan summeras som väldigt bra och minnesrik.

Idag har jag ägnat i stort sett hela dagen till städning, eller putsning och skurnoing om man vill kalla det så. Har fått dammat, dammsugit och torkat av näst intill varje liten kvadratcentimeter i lägenheten idag, hur skönt som helst. Började med en vanlig dammning och torkning av listerna, sedan blev det till att dammsuga tak o torka väggar när jag ändå var i farten. Sedan blev det knäskurning och in där emelllan lyckades jag putsa fönsterna, skura badrummet från topp till tå. Det enda som återstår nu för ett perfekt avslut är att rensa garderoben, vika och organisera på nytt. Detta får helt enkelt bli veckans projekt! Det ska åtminstonde vara klart tills skolans start om cirka två veckor. Denna höst tänker jag ta med stormsteg :D OCH jag tänker njuta som aldrig förr, här och nu ska livet levas!

Sov gott:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så duktig!!!

O ja vi ska leva som aldrig förr i höst!! ;)

Puss å kram

2010-08-16 @ 09:38:35
URL: http://gladagatan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0