PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ryck

Är precis hemkommen från en pysselkväll i Haverdal. Fick inte överdrivet mycket gjort idag, men blev en LO i alla fall. Får ta en bild imorgon och lägga ut!
Idag började dagen med en simmtur på Sannarp innan det var dags för seminarium i skolan. Artikeln vi skulle läsa handlade om kvinnor som behövde uppmuntran till fysisk aktivitet och var en utvärdering av ett projekt från Australien. Var en ganska gammal artikel, men väldigt bra och disskutera kring ändå. Efter en diskussion som spåret ur några gånger på två timmar fick jag kasta mig hem och trycka ner lite snabb lunch. (Bra grej det där med matlåda!) Sedan var det läge att ge sig in till stan för att prata med våra deltagare i HFAB-byråns projekt för långtidsarbetslösa. Planen är att vi ska främja deras fysiska aktvitet, eller låta dem prova på olika aktiviteter. Idag blev det en prommenad på/till Galgberget. Efter det var jag och Caroline väääldigt duktiga och gav oss in på uppdragt att springa trean. Precis när vi kommit varvet runt fick jag ett ryck och bestämde mig illa kvickt för att springa ett andra varv. Försökte lugna mig själva efter en bit att jag faktiskt skulle kunna gå om jag helt skulle kollapsa och inte orka. Meeeen! Tro det eller ej, jag kom minsann och dar runt igen:) Så idag har jag alltså lyckats med 6 km. Därefter blev det ett snabbt mellanmål innan det var dags för pyssel.

Nu satsar jag på sömn för hela slanten...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0