PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Motivationen på topp

Nu är veckan i full gång och lika så min motivation! Ikväll har jag pysslat med syster yster. Fick gjort två LOs:) Bilder får komma senare..
Igår gick jag och anja igenom artiklarna som vi skulle och imorgon är det dags för vår första handledartid. Har väl inte riktigt kommit igång med så mycket skrivande, men det finns många ideér och tankar. Har skrapat ihop en himlans massa frågor som ska ställas imorgon, så förhoppningsvis kommer vi vara HELT laddade för skrivningen efter morgondagens timma! Dessutom hade vi en väldigt inspirerande föreläsning idag om hur det är att genomföra hälsoprojekt med Margareta Ivarsson. En riktigt motiverande och inspirerande människa hela hon! Hon paratde mycket om kroppens utstråling, engagemang och hur det är att jobba som projektledare. 

Just nu är jag så laddad som jag kan bli för min helg som moster på heltid! Ska bli toppenmysigt:) Så nu blir det sängen, imorgon hoppas jag att jag får lite tvättat på morgonen..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0