PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Wii fit

hade en sleepover med sis inatt i holm. myyyysigt! sis o svågge hade lånat wii fit. herregud säger jag bara! marie- ni måste ha skitkul hemma;) jag o åsa höll på o dö av skratt. spelet går ut på att man kopplar en balansbräda till tvspelet wii och så räknar en tant ut bmi o så får man sätta upp ett calorie mål man ska förbränna eller om man har ett bra bmi så man vill hålla sin vikt. Vi var inte så noga på det där igår- eftersom jag över huvudtaget INTE tror på BMI. men så får man då göra olika övningar. fanns styrkeövningar, yoga, aerobics och balansövningar som är bra för hållningen. vi hamnade mest i balanskatergorin, där man kunde åka slalom, hoppa skidhopp, gå på lina, rocka rockring och nicka fotbollar. 

började med att åka slalom, shit va svårt det var till en början- blev ju helt frustrerad som den tävlingsmänniska jag är;) den brädan man står på känner då vart man lägger tyngden o så svänger gubben på tv:n efter mina röresler (helt fantastiskt hur det kan funka!- snälla fråga mig inte hur:S) brädan var mer känslig än jag trodde men efter ett par "åk" gick det bättre. Rocka rockring provades också väldigt intensivt igår. man ska då alltså stå o "rocka"- svänga med höfterna, precis som man gör på riktigt. o så på vägen kan man fånga nya ringar o så räknar den hur många varv man kommer upp i. Ås kom upp i över 400 varv. hur går det för M&M?

den mest sjuka grejen jag gjorde måste vara att nicka fotbollar. också ganska svårt men så helt plötsligt så börjar de kasta skor och något bolliknande pandahuvud (usch vad hemskt det lät... men inte så farligt som det låter) o när man träffar dem så får man minus o blir helt yr. lyckades träffa en panda igår o fick tre minus- skratta så jag tjöt! haha.

Måste låta helt sjukt!! detta spelet är ett måste i framtiden. ska börja spara genast!! ;)

Nu till verkligenheten- idag blir det bibblan med min trofasta Eme. shit va vi ska ge järnet idag! skulle vilja säg att dagens lista ser ut såhär:

  • Effektivitet
  • Koncentration
  • Skrivarglöd

 



Här är Ås ute på en joggingtur:)



Rocka fett!!





Kommentarer
Postat av: Marie

Jaaaa jag sa ju att det va rikgit roligt :D

En träningsform som passar mej perfekt.

400.. det e riktigt bra.. får ta o kolla vad jag har..

suger på att nicka bollar.. gör som du.. garvar ihjäl mej :D

Du föresten så skulle du se mjukis första gången han provade på rockringarna.. Jag höll på att DÖÖÖÖ av skrattt :D

2009-09-30 @ 23:43:44
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0