PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sjukgymnasten nästa

Jaha, idag bär det av till sjukgymnasten. hoppas nu att jag kan få hjälp med mitt bakben som har envisats med någon konstig smärta. envis som jag är biter jag ju ihop o tror att det "blir säkert bättre snart".. men har insett nu efter två månader att det kanske inte är så. låg i natt och kunde inte sova eftersom det gjorde så ont. det var då jag bestämde mig! laddad som tusan ringer jag till citykliniken i morse, så fort de öppnar.
jaha- jaja du kan väl kanske få en tid då, men det är nog bättre om du går till en sjukgymnast. Okej- ge mig nummret! sagt och gjort. joho då det låter som att du ska komma hit- du kan få en tid i slutet av nästa vecka.. Hallå?! hörde du att jag inte kan sova för att det ont? jag vill ha en tid IDAG. jaha jaja men då kan du väl få komma vid elva då. Åh, vilken service! är det meningen att man ska gå sömnlös i två veckor innan man ska få hjälp!? nähä.. Inte en chans!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh stackare... hoppas dom kan fixa ditt onda bakben :D Själv har jag ont i ryggen idag :( städade nog för mycket igår :P

2009-09-15 @ 00:29:29
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0