PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Mycket snack och liten verkstad..

kom iväg på pyssel igår. men har kommit på att min allra bästa gren är att prata. får ju inget gjort! en annan sak som jag är riktigt bra på är att handla. jösses, fick lite dåligt samvete igår när jag packade ihop mina grejor. har SÅ MYCKET pyssel och ändå så köper jag mer hela tiden. och då samtidigt så lever jag efter mycket snack och liten verkstad... ingen bra kombo! så igår blev mitt resultat på typ tre timmar- ett halvt halloween kort och jag hann att införskaffa fyra nya papper. jaha..

Dessutom så lovade jag mig själv att jag skulle få läst idag. men icke! läste lite innan jobbet bara. mellan kvart över fem och tio i sex. that´s it! blir galen! :P

I övrigt har jag haft en bra dag på jobbet idag- den hade ina ljuspunkter med massa skratt. tror att en bra helg väntar där också. kan bli en sådan där guldkorns helg på mejeriet- en helg att minnas;) haha.. Mejjan livet på topp!

Ikväll har jag varit hos Sofie och käkat Aisan Cocking- LOVE! Mmm så gott:) Nummer 35- en standard- men ack så gott! till det blev det ett par glas vin. så nu ska jag snart gå och lägga mig- ska ju upp innan tuppen imon med. Först nu ska jag bara tvinga mig igenom ett par sidor i boken. Hejohå! Tänkte som så at det knaske blir roligare och kan gå lite lättare nu med ett par glas vin i kroppen. var ju så jag pluggade i SB. o efter vad jag minns gick det finfint;)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie (mjukis)

På tal om pyssel! Igår fick jag ert fina paket! Ni är ju för underbara! Tack så hemskt mycket. Nu ska jag bara hitta en lämplig ram till det superfina kortet som ni skickade med. Tack som tusan! Massor av pussar

2009-09-19 @ 18:50:52
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0