PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Måndag morgon

Måndags morgon. nu börjas det! har insett att jag inte alls har mycket tid att fixa de där förbenade hemtentorna. agggr! får sista frågan på torsdag. o sen ska jag jobba hela helgen igen. blir stort FOKUS denna veckan. Denna helgen har varit helt värdelös. trodde aldrig att jag skulle kunna somna i bullret på jobbet. hur mycket jag än ville. igår hände det. skulle bara sluta ögonen en stund när jag satt o läste. helt plötsligt kommer tk in o smäller näven o bordet. jaha! tack. jag flyger helt förvirrad upp. jag har gjort det- jag lyckades. men ett plus var ju att jag var ganska pigg när jag kom hem och fick i alla fall liiiite gjort igår. nu blir det bibblan idag med eme o jisses vad vi är redo att ge järnet!!

i övrigt kommer winnerbäcks nya album ut idag. tjohoo! blir en belöning när vi pluggat klart idag. dessutom blir det ett besök hos sjukgumnasten idag. får se om det kanske kan bli lite nya övningar.

har för övrigt konstaterat idag att jag gillar måndagar. finns en bra chans till en nystart då. I LIKE:) tisdagar är lite mer skeptiska. det kan spricka redan då.. :P men nej- inte denna veckan!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi var ju riktigt duktiga!! :) och vilken belöning vi fick!!! inte illa för mig att komma hem med 4 kassar med kläder :D I like!!! kram

2009-09-21 @ 13:36:45
URL: http://emelieems.blogg.se/
Postat av: Marie

Du e bra rolig du :D Puss

2009-09-22 @ 01:15:45
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0