PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagen försvann

Vart har dagen tagit vägen? Känns som att jag precis gick upp!!

Nu sitter jag o väntar på mamsen, ska låna hennes bil ikväll för att åka till Haverdal på pyssel:) Tjohoo!! Har precis varit duktig också o plockat igenom o resnat i de väskorna, så jag har mer kolla på vad jag har med mig:P har också bestämt mig för vad jag ska göra ikväll, kan dock vara farligt- kanske inte blir så mkt alls gjort då.. men planen ligger på halloweenkort i alla fall!

idag på föreläsningen var temat kvinnor kropp och hälsa. helt okej faktiskt, men blev inte så sjupt som jag tänkt mig. blev mest en genomgång på vad den tillhörande boken innehåller- liksom vad som komma skall.. så ja! jag har att läsa i helgen. ska igenom maskuliniteter och denna här då, kvinnor kropp och hälsa. sisådär 300-400 sidor var.. :P dessutom ska jag jobba hela helgen och imorgon:) haha kan bli en spännande helg!

efter jag kom hem från skolan fick jag ett ryck- det liksom gick som en ilning i hela kroppen. TADA!! här ska städas- här ska skurbbas!! så sagt o gjort. in vart ända litet hörn! så nu är här höstfräscht:)

Igårkväll var jag o eme ute på upptäcksfärd. försökte hitta nya delar av Halmstad- vilket vi lyckades med till en början. vi kom til en okänd äng. den var okänd i typ fem minuter tills vi insåg att vi var jämta sjukhuset. men jaja- den vägen it har vi aldrig gått åtminstonde;) haha
Kommer lite bilder sen från denna tur.

Dags för pyssel:)
Hur har ni haft det idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0