PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

luften känns lättare att andas inåt nu

kan stolt meddela att rensandet och sorterandet har börjat;) nu är det full fart frammåt, allt ska vara genomgånget och irodning till flytten. minsta lilla papper.. (kanske något jag söger idag men inte imorgon, haha) men känns bra, har gått igenom en hel del redan.

annars idag har det varit en lugn och bra dag. i morse var jag hos sjukgymnasten där vi tror att vi kan ha hittat mitt fel.. kan vara så att jag sitter fel, jag liksom krummar med ryggen.. och sedan stårlar smärtan ner i benet. men men, lättare att jobba med något som man vet vad det är eller vart det kommer ifrån! Efter det blev det en snabbstädning hemma o efter det kastade jag mig iväg till eme, käkade lunch och sedan förhörde jag henne på jämförande av politiska system. kommer faktiskt ihåg mer än vad jag trodde att jag skulle göra. alltså är det så att den där eländiga stasvetenskapen satt sig någonstans:) håller tummarna för dig imon eme. det är då det gäller för fjärde gången- nu kommer den att sitta!! 

Imorgon blir det faktiskt lite plugg på dagen. har äntligen fått mina böcker idag!

nu ska jag titta på sista stunden av idol och sedan blir det loppelådan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för att du finns!! :) lovar göra mitt bästa imon! Hörs imon!! kram kram kram

2009-10-09 @ 22:07:24
URL: http://emelieems.blogg.se/
Postat av: allicia

Fin blogg du har! <3

Ha en bra kväll :D

2009-10-10 @ 16:14:48
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0