PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

LBD- Lewy Body Demens

snart är det dags o ge sig iväg till skolan:)

igår var jag på en lägenhetsvisning. men usch är så kluven! var en jättefin, helt nyrenoverad tvåa. men så var det så jätte mycket snetak.. men ska se om jag kan få komma dit idag igen o kolla o se om jag mer kan se ut en möblering. för just nu är jag mer trött än någonsin på min lilla sockerbit till lägenhet, vill inte se mer av dessa väggar!

på kvällen igår var jag tillsammans med sis på ett föredrag om att vårda nära anhörig som är sjuk. var väldigt intressant, kände hon som pratade. Men var mest där för att min pappa har drabbats av LBD, Lewy Body Demens. Det är en blandning av parkinson och alzhimers. pappa är fortfarande väldigt ung och jobbar fortfarande och hans tillstånd är väldigt friskt ännu. men den känslan att veta att han kommer bli väldigt sjuk är inte rolig alls. Är det någon mer som är nära anhörig till någon sjuk?

Nu blir det som sagt skolan för min del. Seminarium sår på schemat o ska nog mest handla om feminism idag med en något förvirrad föreläsare så får se om man kan få ut något av dagen! ;)




Kommentarer
Postat av: Djävulen.

sv: ja det är ju så, finns mycket snorungar och skit runtom i dagens samhälle, tyvärr.. jaha, vad gammal hon var då, vad fick hon mer för skoj? :)

Postat av: Marie

jasså? ska du flytta? den e ju så söt din lilla lgh.. men kan förstå att man lätt klättrar på väggarna efter ett tag.



Ja det måste ju vara jättejobbigt när en nära är sjuk. Min mamma har ju fibromyalgi, men det e ju inte alls lika farligt som det som din pappa har. Men på nåt sätt måste det ju va skönt att veta vad det e som är fel. men ja ändå kämpigt. Tänker på dig gumman!!! Massor med pussisar

2009-10-15 @ 03:28:07
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0