PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hur tänkte ni/du nu?

vilken effektiv dag jag hade igår! är riktigt stolt över mig själv:) dessvärre känns det som att jag lackar redan idag- attans! men än är inte dagen slut. någonstans ska jag väl lyckas finna motivation..?

fick ett fruktansvärt utbrott imorse då jag öppnade posten från igår. brev från CSN. först med glada nyheter om att vi får mer i bidrag och lån. men sedan det fruktansvärda. hur sjutton kunde de sänka fribeloppet? beloppet vi får tjäna på en termin! vill de inte att vi ska jobba oss upp till ett drägligt liv? nehe då, det är alltså meningen att vi ska leva på nudlar, ständigt svälta oss själva för att vi inte har råd att köpa riktig mat? grrr!! är så arg att det inte ens går att sätta ord på det! vill vi jobba är det väl upp till oss själva? så länge vi klarar av studierna så kanske det bara är positivt att jobba?! dessutom är det ju faktiskt så att ju mer vi jobbar desto mer skatt drar vi in och betalar till samhället- men nejnej. öka vårt bidrag och framförallt lånedelen så blir det säkert JÄTTE bra! Hur resonerade ni här? konstaterade att jag inte gillar folk med hästsvans o hål i örat som sitter i regeringen av manligt kön! en förklaring om tankesättet hade INTE varit helt fel!

usch, nu blev jag helt upprörd igen! ska försöka återhämta mig till en normal andning o sedan sätta mig och läsa om queer teori. något som åtminstonde är intressant o förhoppningsvis kan få över mig på andra tankar!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ameeeen!! Det e ju sjukt! Vi får hyra nån som kan skjuta med vapen o skjuta dom i tårna så att dom vaknar upp lite :O Bajskorvar e vad om e!!!!!!

2009-10-18 @ 01:08:07
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0