PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

allt som måste göras jämt..

usch. hinner ju aldrig med vad jag vill. har en massa bilder som väntar på att bli uppladdade här. men kan någon ge mig två extra timmar? Idag är det bibblan som står på förmiddagsschemat. jag och eme ska förbereda oss inför morgondagens seminarium. sedan efter lunch ska jag faktiskt på en lägenhetsvisning:D en tvåa som ligger närma skolan. vet inte om jag vill bo där borta, trivs på min sida stan.. men men titta kan man ju alltid. dessutom behöver jag mer plats än vad jag har idag. håller på att go nuts in here!! efter visningen har jag ett coach möte på sience park för "starta-eget" kursen jag går. ska bli kul o se om jag kan komma någonvart med det idag!

Men som sagt, nu blir det bibblan:) o de där bilderna kommer så fort jag hittar två bonustiummar på gatan, hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0