PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

nu är jag på plats!

o så var flytten klar:) jag är på plats i min nya mysiga lägenhet och är helnöjd. tänk vilken bra flytteam jag har- Tack för hjälpen!

Hr varit en fullspeckad helg. värmde upp för flytten i lördagsmorse med en prommenix med sis o lånehunden Epa. en härlig o frisk start. sen var det hem o lyfta lådor. upp, ner hämta låda, ner, springa upp, hämta låda. jaha så höll det på ett tag. sen vände det. ta låda upp, placera, ner, hämta låda, upp och placera. tur vi var många som sprang. o jag lovar(X-ifall..) ska inte med full mening flytta mer till tredje våningen utan trappa- inte på ett bra tag i alla fall. som sagt- jag är på plats o är helnöjd!



            
Så här ser det ut<3




sen blev det fix o iordningställande och sedan en förvandling till kvällen pumpkin utstyrsel. var en rolig halloweenkväll på raska kocken och stan!

igår blev det fika med min jessica Gullock o sen en tacokväll med eme. hjälp vad vi har längtat! fick ju passa på att inviga mitt fina kök då, hihi...

idag har det blivit fika med emilie i GT och sen en kaffe med Sofie. Jo tack, kaffe är gott;)

Nu är det snart dag för dokumentärserien om ge-kås. marie- ngt du måste se tror jag!! finns på kanal5.se..

Kommentarer
Postat av: Marie

Fan va mysigt det ser ut.. jag vill oxå bo där!!! Kommer o bosätter mej lite där tror jag :P



Puss o kram

2009-11-04 @ 05:02:37
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0