PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

...

har varit en dag med fart, en dag med fullt schema! hade laddat för att gå upp tidigt imorse och ha e effektiv morgon. tyvärr blev det inte riktigt så, blev bara tidigt uppgång. menmen, finns fler tidiga morgonar;) förmiddagen och lunchen tillbringades i emes sällskap på bibblan sedan cyklade vi hem till eme och tittade en gång till på Brokeback Mountain filmen som vi ska analysera i vår tentafråga. kom en bra bit på vägen idag med själva recensionen men imon blir det hög koncentration på själva analysen med hjälp av teorier och annat spännande..

efter filmen fick jag kasta mig direkt iväg till min starta eget kurs för att planera vårt tjejevent i februari och sedan var det föreläsning av en kvinnlig företagare på kåren. bleb inte så utdraget som planerat så jag passade på att göra en storshopping på Maxi på vägen hem. VÄLDIGT välbehövligt kan jag säg eftersom jag det sista ägnat mig åt skåpsrensning inför flytten.. men nu är det helt fullt och menyn planerad för ett bra tag framåt:)

dags att ladda batterierna inför morgondagen! då blir det plugg och simmning på Nautilus. äntligen ska jag utnyttja mitt medlemskap;) det sista har jag mer varit en stödmedlem, haha.. men nu så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0