PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

babyface

kurslitterturen är hämtad! har dock inte blivit så mycket till djupdykning än.. o nu är det ju dags för kudden:S har varit på hudvårdstjohejsan med sis. mycket trevligt. kan nu meddela att mitt ansikten efter scrubbning och smörjning är lika lent som ett babyface, like alot:) tänk att man ska peela ansiktet två gånger i veckan.. kan erkänna att jag gör det aldrig. insåg idag hur skönt det är, så här ska det försökas med ändring vill jag lova. babyfacet ska bli mitt!

som sagt, sängen kallar. eller jag vill att han ska kalla. vet inte vad som hänt med mig det sista.. har ju alltid varit morgonmänniska. en skriv måste ha vänts någonstans. nu kan jag eneklt sitta upp till ett-två. men vill ju inte. vill ju upp o hoppa pigg som en lärka senast sju. imorgon hoppas jag! gäller bara att jag somnar nu som säkert är lättare sagt än gjort. men försöker man inte får man inte heller veta.. God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0