PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

14 december

har fått gjort våra första enkätundersökningar idag till grupparbetet. äntligen har vi kommit igång på riktigt! vi lyckades också komma på ett bra system (hoppas vi) för att sammanställa enkäterna.

fick även uträttat lite ärenden på stan inför resan. så nu har jag kommit på värsta presenten till julklappsspelet. vill ha min egen paket nu haha;) även denna dag fick avslutas i pysslets tecken, jag o sis åkte ut till pia i haverdal www.lektygochhantverk.se   pratade lite om våra framtida "uppgifter" och uppdrag som ett designteam. känner mig HELT laddad! ska bli en superkul utmaning! hoppas verkligen och tror att det kommer sätta fart på mitt pysslande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0